Skärgårdsdoktorn blir film


För alla som inte redan sett det så kan jag ju meddela er nu; den underbara serien skärgårdsdoktorn ska bli film! Och alla stora roller kommer spelas av samma skådespelare!

Själv älskade jag verkligen Skärgårdsdoktorn när det gick på tv:n. Men frågan är ju hur bra filmen egentligen kommer bli? Wilma ska ju vara så ung som hon var i serien, och alla andra ska också vara precis som dom var.. Men det återstår väll att se 2011 när filmen kommer ut! Ett tag kvar alltså.. Kanske skulle ta och ladda ner några gamla avsnitt att kolla på sålänge! :)

Kommentarer
Katarina säger:

Jag och mamma såg alltid den tillsammans, så jag får väl bjuda med henne på bion också (; måste ju ses!

2009-05-07 | 22:39:25
Bloggadress: http://englandsaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback