Solning och frissan

Skoldagen var som sagt väldigt kort, vilket var skönt. Satt i bibblan en stund efteråt för att göra klart mitt projektarbete, men de datorerna är ju helt störda, så jag gav upp efter ett tag. Stack iväg med Malin för att sola efter det, vilket var riktigt skönt! Måste ju försöka bli iaf lite brunare till studenten och balen!

Om en timme ungefär ska jag iväg till frisören för att prova lite balfrisyr och så, ska bli kul! Men innan dess måste jag skriva en svenska analys och fixa projektarbetet..


Oj vad lycklig man kan se ut.. Men här var jag iaf brun, till skillnad mot nu!


Förresten gillar jag verkligen inte den här staden. Herregud vad det snackas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback