Tooorsdag

God middag! Lyckades faktiskt komma upp ur sängen "redan" vid 10 idag, kände mig riktigt duktig! Har drömt en hel massa skumma saker inatt. I princip alla som jag träffat eller pratat med/om de senaste dagarna var med i drömmen där det hände en massa konstiga saker.

Tråkigt att det blåser så mycket ute idag förresten när det förövrigt är så fint väder. Skulle ju vara skönt att sitta ute och steka lite, eller vara ute och göra något annat annars.. Så vad är planerna för mig idag då? Ska iväg och baka tårta senare faktiskt, ska bli gott! Annars vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda, men det märks väll senare idag! :)



 

Kommentarer
MalinWahlgren säger:

Gud vilken fin blogg och gud vilket fint hår ! :) i like!

2009-05-26 | 21:52:04
Bloggadress: http://mmalinwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback