Trött som en fisk

Måste börja med att säga att kvällens avsnitt av Grey's inte var alls lika bra som det brukar vara. Det var nästan lite tråkigt till och med. Nästan alltså. Och sorgligt med den lilla ungen också.. Hatar när personer dör i serier!

Ridningen var iaf kul idag. Hade Queen och hon var lika duktig som vanligt. Blev lite racer och stark under och efter galoppen bara, men i skritt och trav var hon så duktig så. Vi red iaf på ett "ess" och jobbade lite med vändningar och skänkelvikning. Och jaa, jag blev ju rätt trött i benen kan jag ju säga.. Men som sagt, kul var det!

Nu ska jag nog ta och hoppa i säng så att jag kommer upp imorgon och inte gör samma sak som idag, d.v.s råkar stänga av alarmet och sover lite för länge.. Så god natt!


Fina tjejen!

Kommentarer
carro säger:

Kolla in mig blogg, vad tycker du om Lady Gagas outfit?? kom med din åsikt!

2009-05-13 | 23:58:56
Bloggadress: http://caaarolineee.blogg.se/
Katarina säger:

Oh vad tjusig, älskar fuxar! :)

2009-05-14 | 09:30:22
Bloggadress: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback