Måndag

Hallå igen! Dagen i skolan gick fort, hade bara en lektion nämligen. Sen hade jag och Malin möte med projektarbeteshandledaren och gjorde klart allting med årsredovisningen. Gick ner på stan efter det och postade två exemplar av den till en tävling. Så enormt skönt att ha den helt klar nu!

Kom hem strax innan 2 och sen dess har jag bara ätit glass och glott på tv:n. Har verkligen inte orkat göra något mer, känner mig nämligen nästan lite bakis även idag. Mår smått illa och är riktigt trött. Men får bakis-käk senare idag iaf, ska äta pizza med brudarna! Namnam.

Nej nu ska jag nog plugga lite, chip!


Så enormt grymt jäkla sjukt skönt att posta iväg skiten!

Jag tror förresten att jag behöver nya strumpbyxor..

Fiskarna 19/2-20/3
Du har en hel del att stå i. Men det rör sig mestadels om snabbt avklarade rutinuppgifter, och under tiden kan du ju tänka på andra, roligare saker.

Kommentarer
Anonym säger:

ÖHHHHH hur lyckas man med att få så många hål???! :P

2009-05-25 | 16:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback