You found me, lyin' on the floor

Gud vad äckligt fort den här helgen gick.. Tråkigt. Och utvilad är jag inte heller, eller ja, jag är ju mer utvilad än vad jag brukar vara iaf.

Ikväll har jag varit hem till mamma och ätit lite mat, vilket var riktigt gott. Så nu är jag mätt och belåten! Och för tillfället lyssnar jag på musik och plockar iordning lite på mitt rum och bäddar rent i sängen och så. Ska bli skönt att lägga sig i en nybäddad säng sen och läsa senaste numret av Cosmopolitan som kommit!

Och imorn är det skola igen då.. Men alla sp3a:or som läser detta, glöm inte underkläderna nu då! ;D

Ensamt det kommer bli inatt utan Dukas brevid mig förresten, lilleplutten har ju åkt hem nu.

Kommentarer
Denise säger:

snygg design! :) har du gjort headern själv?

2009-05-18 | 08:20:49
Bloggadress: http://friskey.blogg.se/
Denise säger:

jaha, fixar du åt andra oxå? ;)

2009-05-18 | 12:37:58
Bloggadress: http://friskey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback