15.01

05.25 ringde alarmet imorse, och då var det bara att hoppa upp och göra sig iordning för ännu en dag på jobbet. Denna dag gick riktigt snabbt och smärtfritt, även om det var en av mina mindre bra dagar när det gäller både samtal och provision. Satt i över 40 min med en kund som inte kunde acceptera det jag sa, blähä på honom. Hoppas han blir nöjd nu då när han ska få prata med nån chef.

Kom iaf hem för kanske en havtimme sen och har inte gjort nånting sen dess. Ska väll inte göra nånting fram tills halv 6 då jag ska åka ut till stallet för att rida lite, ska bli kul. Tror dock att vi ska ha hoppning, vilket inte alls är lika kul som dressyr. Men så är det iaf :)

 

Kommentarer
Anna säger:

ne de e klart. Men då är det ju frågan för om det är värt det. även om man tjänar mer så har man ju fan inge liv! blurk!

2009-11-05 | 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback