25 november

Idag kom första lönen, så nu är jag lite lyckligare än igår! Fick mer än jag trodde att jag skulle få också, alltid en rolig överraskning.

Dagen på jobbet var iaf rätt okej, hade en del underhållande samtal, minst sagt. En ville skicka blommor till mig, en annan skulle köpa ett maskingevär och komma med till Karlskoga och en annan satt i kalsongerna och pratade och frågade mig om tvättråd. Den sistnämnda var förövrigt en av de roligaste personerna jag pratat med på lääänge, hade gärna pratat längre med honom!

Annars idag så har jag tvättat, diskat, lagat mat och en hel del andra duktigheter. Så nu när Grey's börjar om några minuter så förtjänar jag minsann att få ta det lite lugnt! ;)


Gammal het bild från mastis :)


Kommentarer
Anna säger:

haha fan va snygga vi är ;P

2009-11-26 | 15:33:11
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback