Fredag den trettonde

Äntligen, äntligen, äääntligen är det fredag! Som jag har längtat! Den här veckan har verkligen känts otroligt seg, gillar verkligen inte att jobba kväll, känns som att hela dagen bara går åt till jobb då. Men nästa vecka är det dags att jobba dag igen, skönt!

Dagen på jobbet har iaf varit bra, många trevliga kunder idag och ett flertal som ville teckna bredband, peeeengar till mig betyder ju det! Sista samtalet var dock en kund som bad mig att köra upp saker i röven, skrek och var sjukt otrevlig. Men han kan ju bara ta sig.

Nu sitter jag iaf bara och väntar på att älsklingen ska hämta mig nångång.. Seeeeg som aldrig förr är han, antar att han är på innebandy eller nått sånt då kanske. Men men, nu ska jag gå ner och se om vi har godis hemma! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback