Fredagsmyyys

Nu är det dags för fredagsmys om det så är det sista jag gör..

Undrar hur många gånger man läser den lilla textraden varje fredag på bloggar och facebook, det är nog en hel del det. Men iaf, fredagsmys blir det som sagt idag! Fick frågan om jag kunde jobba på statt ikväll också, men jag orkar verkligen inte idag, det får räcka med imorn helt enkelt. Lite ledighet måste jag ju få ha! :) Så alldeles strax bär det av till maxi för att handla lite mat och lite gottis och sen laga ihop käket och även glo på idol.

När min älskling väl kommer hem från jobbet blir det nog att åka hem till honom och fortsätta fredagsmyset med film eller så tror jag. Trevligt trevligt :)

Men nu ropar pappa, så dags att kila ner då! Ciao!


Bara för att inlägg utan bilder är tråkiga.


Kommentarer
annsan_s säger:

Hej! det var ett tag sen. Allt bra med dig ?

2009-11-06 | 23:18:24
Bloggadress: http://annlouises.webblogg.se/
Henrik Olsson säger:

Fredagsmys är väl aldrig fel - glöm inte fars dag idag :)

2009-11-08 | 09:44:32
Bloggadress: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback