När man inte hinner åka och shoppa..

..så är det väldigt bra att man kan göra det på internet istället! Kände att jag verkligen behövde lite nytt, så la iväg en beställning hos H&M på bl.a en cardigan, en blus, ringar och lite mer. Kostade visserligen en hel del, men jag har ju faktiskt ett jobb nu, så det förtjänade jag att göra! ;) Så nu längtar jag minsann tills paketet dyker upp, hoppas det gör det snart!

Förövrigt så har jag precis duschat, och väntar nu på att älskling ska komma förbi om en liten stund och hämta mig påväg hem från jobbet. Har saknat min plutt en massa under dagen, trots att vi ändå sågs igår.. Märkligt hur beroende man kan bli av en annan människa ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback