Nej nu blev jag uttråkad!

Så därför kände jag för att blogga lite. Har jobbat kväll måndag-onsdag så har inte orkat blogga när jag kommer hem efter 9 på kvällen. Men idag fick jag byta till att jobba dag så att jag skulle hinna med mitt läkarbesök vid 2 idag. Skulle ju dit eftersom att jag varit konstant snorig i säkert 4 år nu och dessutom nyser hur många gånger som helst i rad varje morgon och sen en massa under dagen också. Var ju inte allergisk mot något som dom trodde, men fick iaf nån speciell nässpray som jag skulle använda i typ 4 månader, och hjälper inte det så blir det nån värmebehandling av näsan för att krympa slemhinnan. Yaay.

Jaa så vad ska jag hitta på resten av dagen då? Blir nog bara att gå hemma och vänta på att min älskling ska sluta så att han kan komma och hämta mig sen och åka hem till honom och mysa :)


Kommentarer
Sofia Kvarnström säger:

Vad fin blogg du har!

2009-11-12 | 19:22:26
Bloggadress: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback