Onsdag

Godkväll! Har haft en riktigt bra dag idag. Vaknade upp brevid min älskling, och bättre start på dagen än så kan man ju inte få, även om det var omänskligt tidigt.. Sen blev det jobb fram till 12.45 då vi åkte iväg på Tele2 Roadshow. De högsta cheferna för Tele2 i Sverige var där och pratade lite om vad som kommer hända och så, och så var det lite "mingel" och så fick vi goodiebags med en tröja och termosmugg, niice ;D

När jag kom hem så tog jag en dusch och efter det kom älsklingen hit och vi åkte iväg till Maxi och köpte lite goda bakelser för att lite smått fira 5 månader. När klockan blev 7 begav jag mig till Kungscafét för en fika med Louise och Anna, vilket var mycket trevligt!

Och nu ska jag alldeles strax göra mig iordning för sängen och sen få några efterlängtade timmar sömn. Så god natt kära vänner! :)


Kommentarer
Louise säger:

Ge mig t-shirten! ;)

2009-11-19 | 07:27:18
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback