Torsdag

Idag har jag minsann varit ledig och är det även imorn eftersom att jag jobbar helg den här veckan. Dagen började iaf med att jag och älsklingen sov rätt länge, sen blev det frukost och efter det åkte han till jobbet. Ett tag senare stack jag till stan och mötte Madde för lunch på paus, och lite senare dök även Anna upp. Så trevligt så var det.

Efter det har jag även varit i stallet och ridit. Skulle ha Stine egentligen, men vi kom inte överens och hon var rätt sugen på att döda mig och jag kände inte för att dö idag, så jag fick Wendel istället, mycket bättre. Dock gick det väll inte så kalasbra idag, men men.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, luktar ju häst och svett fortfarande. Ciao!


Gammal bild på töntarna :)


Kommentarer
anna säger:

haha nehe du kände inte för det? Konstigt... haha

2009-11-26 | 21:43:49
Bloggadress: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback