1 oktober

Imorse var det verkligen grymt svårt att kliva upp ur sängen när man hörde regnet smattra mot rutan och när det var alldeles varmt och skönt under täcket med min älskling som låg och höll om en. Men tillslut kom jag allt upp, och vid 9 satt jag på bussen som skulle ta mig till universitetet. Hade grammatik, och idag var det rätt segt. Men var iaf hemma igen redan vid 2 idag, vilket var skönt!

På eftermiddagen hann jag inte med ridningen, eftersom att jag var på informationsmöte. Hade det bara slutat 10min tidigare så hade jag hunnit, men icke. Och jaa efter det har jag inte gjort mycket. Kollat lite idol bara, måste säga att hon snöskoter-tjejen hade gjort en riktigt bra låt till något sjuukt dåligt..

Nej nu ska jag pyssla med något annat. Ciao!


Kommentarer
angel.värst-innan säger:

Vilken härlig blogg du har... kul att läsa! :)

2009-10-02 | 15:36:20
Bloggadress: http://chilenitauno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback