18 oktober

Det var riktigt mysigt att gå på bio igår kväll, även om filmen inte var en av de bästa jag sett. Men helt klart sevärd iaf! Och jag tror nog att den är bättre om man inte läst boken, för annars blir man bara irriterad på att dom inte tagit med en massa som är viktigt och att karaktärerna inte alls ser ut som de ska göra. Men iaf, se den om du inte gjort det! Längtar tills den tredje filmen kommer :)

När vi kom hem igår så blev det bara raka vägen i sängen, och sen sov vi rätt länge idag. Skönt. Sen har vi även varit hos älsklingens föräldrar och ätit lite god mat, och så blev han även klippt. Blev så fint så!

Men nu måste jag gå och lägga mig så att jag orkar med att jobba tills 20.00 imorn.. Blä, ser inte fram emot det. Men men, god natt!


Kommentarer
maud säger:

ja varken jag eller malin har det..

2009-10-19 | 23:26:05
Bloggadress: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback