22.29

Ja i helgen har det minsann inte blivit mycket bloggande för min del, men får väll ta och uppdatera er om vad jag haft för mig nu då! I lördags var jag iaf hemma hos älskling först och hade det mysigt, sen for jag hem, lagade lite mat och tog det lugnt. Snackade med Maggie en massa också, skönt att höra att hon lever där uppe! Efter det fick jag sms och helt plötsligt blev det en spontan utekväll, jag som tänkt ha en lugn helg och bara vila upp mig..

Gjorde mig iaf iordning lite snabbt och fick sen skjuts till anna där vi var ett par stycken och hade det trevligt med vattenipipa och drinkar. Efter det blev det taxi till Mastis, men där blev jag inte kvar så superlänge.. Hade väll intagit lite för mycket alkohol kanske, blä på det.

Och idag vaknade jag upp hos älsklingen igen. Sov rätt länge idag, och när vi vaknat var det bara att gå upp och göra sig iordning och sen åka hem till mamma eftersom att vi firade Erik där idag. Så då blev det lite gott fika och så. När alla åkt igen så åkte även vi hem till stevens föräldrar där vi blev bjuda på mat. Så gott så!

Men nu ska jag ta och hoppa i säng och sova, är riktigt trött nämligen. Och bilder från igår kommer kanske imorn! :)

God natt!

Kommentarer
maya säger:

fett fin header också :D jag är bara lat som inte orkar fixa min :( haha ! vsg :)

2009-10-13 | 10:43:13
Bloggadress: http://maysann.blogg.se/
jessica säger:

riktigt fin blogg :)

2009-10-14 | 20:03:39
Bloggadress: http://jessicaisabella.blogg.se/
Neha säger:

Bättre att du hade kul än att sitta hemma och blogga=)



allt bra annars?

2009-10-14 | 20:14:46
Bloggadress: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback