Hallå igen!

Ne nu har jag minsann varit riktigt kass på att blogga! Hela 6 dagar sen sist, jag får ju ta och skärpa mig snart! Men får väll ta och berätta vad som hänt sen sist då..

I måndags, tisdags och onsdags hände inget mer än att jag bara jobbade. Trist. Sen i torsdags jobbade jag också, och när jag kom hem var det bara att slänga på sig ridkläder och åka ut till stallet. Hade dressyr på Lady Jump, och måste faktiskt säga att det gick rätt bra. Hon gick så fint så! Sen när jag kom hem hann jag bara börja lite med maten innan det ringde på dörren. Trodde att det var grannen kanske, men när jag öppnade så stog ingen mindre än Malin där! Snacka om att jag blev grymt chockad! Och sjukt glad blev jag också, så det kom allt lite tårar ur både mina och Malins ögon :) Blev att fixa lite mat och prata och sånt trevligt den kvällen :)

I fredags var det också jobb, och sen köpte jag och Malin mat och gick hem till mig och käkade. Hit kom även Anna, som inte hade en aning om att Maggan var här. Så även hon fick sig en chock minsann! Sen blev det att äta godis och kolla på film och ha det mysigt. Och efter det åkte jag hem till min älskling och myste vidare :)

Seen i lördags var jag och älskling hemma hos mamma på kvällen och åt god mat, kollade på tv och sånt. Trevligt var det minsann. Knallade till maxi efter det och köpte lite gott och efter det hem till steven och kollade på film och myste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback