Fredag

Snacka om att jag är trött nu! Efter endast en vecka med utbildning så känner jag mig helt slut! Men det har ju minst sagt varit mycket att ta in den här veckan.. Men nu är iaf provet avklarat, och jag klarade det! Med rätt stor marginal också, så jag är nöjd :) Är dock riktigt nervös för att börja ta samtal nästa vecka, men det får väll gå som det går.

Annars har jag inte gjort mycket idag. Har bara varit iväg och handlat och fixat mat som nu står inne i ugnen. Och så fort jag ätit kommer Anna och hämtar mig så ska vi kika på innebandymatch, och efter det ska jag väll hem till min älskling :)

Men nu ska jag kila ner och kolla om maten är klar, för jag är huuungrig!!

Kommentarer
Kimberly säger:

Gå snälla in och rösta på mig, tar inte mer än 1 minut http://www.tv4.se/1.1173520?i=76. På måndag utser de en vinnare som vinner två biljetter till Blog Awards 2009.

tack för ditt stöd ! :)

2009-10-10 | 18:02:19
Bloggadress: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback