Fredagsmys

Idag har jag varit ledig, vilket har varit riktigt skönt. Dock är det min enda lediga dag den här veckan, för både imorn och på söndag jobbar jag. Riktigt trist måste jag säga, men det är väll bara att tänka på pengarna..

Vad har jag haft för mig idag då? Jo lite duktig har jag varit iaf och städat lite här hemma och så. Var även iväg till mamma och åt god mat och så har jag handlat på maxi. Och nu på kvällen blev det mys i soffan med öppna spisen tänd, en godispåse med massa gott i och zappandes mellan Idol och Skavlan. Myspys.

Men nu måste jag sova så att jag orkar upp tidigt imorn bitti! Jobbar till 15.15 och efter det blir det att åka till Helena och klippa håret. Tror jag ska klippa av rätt mycket faktiskt, läskigt. Nej, god natt allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback