God morgon!

Och så var det dags för ännu en dag på jobbet, tråkigt. Är verkligen sjukt otaggad för att sitta där tills efter 8 ikväll. Men men, så kan det vara. Nu sitter jag iaf hos älsklingen och har precis käkat frukost. Han har minsann åkt iväg till jobbet för en liten stund sen, och jag saknar honom redan, min plutt :)

Efter jobbet blir det att träffa Anna och Malin. Maggan åker ju hem imorn igen.. blää, inte kul. Kan dock inte ses så superlänge eftersom att jag kommer hem efter 9, och så måste jag ju lägga mig rätt tidigt då jag ska upp tidigt imorn och åka till tandläkarn innan jobbet. Plasten på min framtand har nämligen gått sönder, så har ett stort hack i tanden nu. Snyyyggt.

Nej dags att borsta gaddarna kanske. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback