Mys och bio

Gud vad skönt det är med helg! Åkte hem till min älskling igår där vi hade fredagsmys med kinamat, idol och massage. Så mysigt så! Idag så låg jag och sov riktigt länge, kanske lite väl länge, men var verkligen otroligt trött.. Sen efter det så åkte vi hit till mig och åt lite och spelade spel. Monsters Inc spelet spelade vi minsann, vilket var riktigt tråkigt, men jag vann iaf!

Sen ikväll så ska vi på bio med Anna och Anton i Karlstad och äntligen se Flickan som lekte med elden. Boken är ju grymt bra, så jag har höga förhoppningar på filmen! Dock är ju aldrig filmerna lika bra som böckerna, men den duger nog ändå :)

Nej nu ska jag ta och väcka Steven som ligger och halvsover i min säng. Ciao!


Lisbeth är nog världens ballaste! Ser fram emot tredje filmen, rättegången ska bli riktigt kul att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback