Onsdag

Hallå hallå! Nu sitter jag alltså här igen, och är riktigt jäkla trött. Men dagen har iaf varit rätt trevlig, blir ju så mycket roligare när man har härliga människor omkring sig hela tiden och en utbildare med humor! Men mot slutet av eftermiddagen var jag rätt irriterad eftersom att jag verkligen inte fattade hur man gjorde beställningar.. Jag kan en hel del teoretiskt, men när det gäller att göra det praktiskt så gick det verkligen inte! Irriterande, minst sagt.

Sen när vi slutat var det bara att åka till Karlstad för att möta Martina och lämna fonetikprovet och sen hoppa på bussen igen och åka hem. Så efter 8 ikväll kom jag hem och har inte gjort så vidare mycket efter det. Och jaa nu ska jag väll ta och gå och lägga mig tror jag. Kommer nog somna riiiktigt fort ikväll!

God natt!


Kommentarer
shall säger:

Hjälp mig välja 2par skor som jag tänkt köpa in för att sälja på min blogg.



Din åsikt skulle betyda mycket.

2009-10-07 | 23:05:39
Bloggadress: http://shall.blogg.se/
shall säger:

Gå gärna in på min blogg och hjälp mig att välja ut 2 par skor som jag ska köpa in för att sälja där,



Din åsikt skulle betyda mycket för mig.

2009-10-08 | 20:51:14
Bloggadress: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback