Söndag

Då var det söndag igen då. Helgerna går verkligen alldeles för fort, och imorgon börjar jag visst jobba. Eller ja, ska ju ha utbildning i nån vecka först, men jag ska fortfarande till jobbet. Spännande.

Gårdagen blev iaf väldigt lugn. Fikade med Anna och Madde på Paus på dagen och sen blev det en hemmakväll för min del. Kollade på Rocksystrar och det första Grey's för denna säsongen, eftersom att jag missade det i onsdags. Sjukt sorgligt var det iaf, och ja, tårarna kikade allt fram lite. George var ju trots allt en av favoriterna.



Kommentarer
monia säger:

Hejsan! Nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna ett hemmaset TANDBLEKNING! :) Ta chansen att få ett vackert vitt leende, kika in på min blogg och var med och tävla :)

2009-10-04 | 16:00:05
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Sanna säger:

Svara gärna på vem du gillar mest av dom svenska hollywoodfruarna i min blogg eller om du hatar alla 3 ;)

2009-10-05 | 22:24:11
Bloggadress: http://lolad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback