Tisdag

Ja nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade er om mitt sjukt spännande liv. Så nu är det väll dags igen! Har ju börjat utbildningen på jobbet nu. Vi är en trevlig liten grupp på 5 st som lär oss Winback mot fast telefoni och även internet och senare blir det även mobil. Och snacka om att det är mycket att lära sig tills på fredag.. Vi har minst sagt fått mycket information att pränta in! Sen att man inte får ta med sig häftena hem gör ju inte saken lättare..

Och jaa vi börjar ju 08.00 och slutar 16.45 på dagarna. Så från 07.00 - 18.00 är jag hemifrån varje dag, rätt länge med andra ord. Och när jag väl kommer hem är jag verkligen sjukt trött, så orkar inte göra ett skit. Det blir bara att äta, slappna av lite i soffan och sen gå och lägga sig. Och imorn kommer jag inte hem förens 20.00.. Kul!

Nej nu har jag inget mer att berätta minsann, förutom att jag har grymt ont i axlarna efter att ha suttit vid en dator i 2 hela dagar. Undrar hur det kommer kännas efter några månader.. :P

Kommentarer
Lina säger:

Oj oj oj, Winback :O Det är där de sura kunderna hamnar :O

Nejdå, skojar bara, det är på Winback man kan tjäna stora pengar, ifall man kan de rätta knepen. Cirka 3000 extra i månaden, det är ju inte nej tack ;)

Och förresten, häftena, det är ju ingen som ser om du smugglar ner dem i väskan lite snyggt. Fast, om du kommer läsa dem hemma sen, det vette tusan :P Hoppas det går bra i allafall :D /Lajna Banajna

2009-10-08 | 18:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback