Torsdag

Hallå hallå! Sitter och är riktigt trött och har grymt ont i axlarna, det tar hårt på en att jobba sörrni ;) haha. Kan ju kanske berätta att jag har börjat ta emot samtal nu, och jag var sjuukt nervös innan jag tog mitt första samtal! Men det har iaf gått ganska bra. Förstår ju inte så där hemskt mycket än, men lär mig mer och mer för varje samtal jag tar, vilket är rätt många. Och snacka om att jag fått större respekt för de som jobbar på kundservice, för fan vad mycket det är att hålla reda på..

Jaa vad har jag mer att berätta då. Jag har ju inte så mycket för mig om dagarna, åker ju hemifrån vid 7 och kommer hem vid 6 på kvällen. Och då är det bara att fixa mat, matlåda, duscha och sen sova i princip. Mycket spännande dagar alltså.. Men idag har jag ju även varit och ridit. Hade dressyr på Luxor, och det gick väll hyfsat bra.

Nej nu ska jag ta och hoppa i säng. Ska bli sååå skönt att sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback