Torsdag

Och så var även den fjärde utbildningsdagen avslutad. Tror minsann att de flesta var rätt övertrötta mot slutet av eftermiddagen.. haha, kul hade vi iaf. Och nu är det ännu mer ny information att pränta in i huvudet tills imorn. Dock har jag ju verkligen inte fattat det vi gjort innan än, så det ska bli väldigt intressant att se hur det går på provet imorn.. Haha, önska mig lycka till, det kan behövas!

När vi slutat så kom pappsen och hämtade oss, och när vi droppat av Anna och Sofia så var det bara att åka hem, slänga i sig en risifrutti, byta om och sen åka till stallet. Hade teori, och det var inte så hejdundrandes kul måste jag säga. Och efter det har jag bara hunnit äta och duscha och nu sitter jag här. Men ska ta och sätta mig och läsa igenom en del tills imorn nu, så kanske något fastnar iaf!

Kommentarer
Sanne - bloggdesigner säger:

Hej!

Har du funderat på en ny bloggdesign den senaste tiden? Då är det nu du ska passa på.

Jag har "Rosa Designer" uppe till försäljning för ett reducerat pris och där 50% av det priset går direkt till Cancerfondens Rosa bandet-insamling.



Vill du inte köpa en färdig design går det även bra att beställa en helt personlig där jag skräddarsyr designen efter dina egna önskemål.

Även där går 50% av pengarna som kommer in på bloggdesigner under hela Oktober oavkortat till Rosa bandet.

Jag tänker besegra cancer. Vill du vara med?



MvH Sanne

2009-10-09 | 02:04:16
Bloggadress: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback