Heroes premiär

God kväll! Tänkte ta och gå och lägga mig snart egentligen, så att jag är någorlunda pigg imorgon på engelskan, men kom precis på att Heroes ju har säsongspremiär ikväll! 22.40 börjar det, himla dålig tid måste jag säga.. Visst, det går ju att se på internet också, men då är det ju inte lika bra kvalité, så jag stannar hellre uppe lite längre för att se det :)

Annars så har kvällen spenderats framför tv:n och filmen Män som hatar kvinnor och en Dark Mint choklad, gott! Har sett filmen förut, men den är ju så bra, så den är absolut värd att se igen! Och ni som fortfarande inte sett den, läs först böckerna och se den sen, du kommer inte ångra dig!



22.40 börjar alltså Heroes igen, äntligen!


Kommentarer
Louise säger:

Vilken säsong är? Jag slutade titta i mitten av säsong tre, kanske dags att börja igen ;)

2009-09-08 | 08:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback