10 april 2010

Hallå där. Sitter framför tv:n och känner mig halvt död för tillfället. Började jobba vid 5 imorse och jobbade i 8h utan någon lunch eller nånting. Var så mycket att göra så hann aldrig gå iväg och äta.. Men jag överlevde iaf och proppade i mig en stor tallrik mat när jag kom hem istället! Och imorn börjar jag ännu tidigare, blää..

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Är ju strålande sol och varmt ute så kanske tar en promenad om jag orkar. Dock lutar det mer åt att bara sitta och halvdö i soffan.. :P

Förresten är jag inge glad över att jag missar högskoleprovet idag, jag ville ju göra det. Men till hösten får vi hoppas att det passar bättre då.


Kommentarer
Anna säger:

jaa hon är så jääääkla söt!! ;D

2010-04-10 | 18:55:55
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback