Får man aska i håret nu?

Just nu måste jag säga att jag är riktigt glad att jag är ledig i några dagar, med tanke på det omskrivna vulkanutbrottet som gör så att i princip all flygtrafik stoppas. Jag vet ju hur mycket upprörda personer det irrar omkring på jobbet när bara ett flyg ställts in, så jag är glad att jag inte är där när all trafik ställts in. Men hoppas att ni har det kul Alina och A-S iaf ;D haha

För övrigt så har jag inte gjort nånting idag. Bara kört en maskin med tvätt och kollat på tv och läst. Hade ju tänkt sitta ute och sola och njuta av vårvädret, men solen ville visst inte visa sig idag. Kanske bra iofs eftersom att jag ser ut som rudolf med röda mulen efter att ha solat igår..

Rök som bolmar ut från vulkan på Island tvingar passagerare att vänta sedan flyg ställts in på Manchesters flygplats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback