Gate assistant

Även idag har det bara varit jobb typ hela dagen. Åkte vid 10 i förmiddags och kom hem mellan halv 8-8 nu ikväll.. Och även idag har det varit luuuugnt på jobbet. Satt i serviceskranken igen och facebook och bloggar var väll det som fick tiden att gå. Countrylife på fejjan är det förresten som gäller på jobbet om man är nån! haha, så nu spelar jag det istället för farmville som är so last year ;D Fick även vara med uppe på gate och boarda ett flyg, kul med lite variation! Så nu ska jag väll vara med som Gate Assistant lite då och då också!

Och nu ikväll har jag bara duschat och ätit bakad potatis och kollat lite på en film. The Number 23 hette den, en thriller med Jim Carrey, kändes lite skumt att han var med i en thriller, och jaa, hela filmen var väldigt skum. Måste nog se den från början för att förstå :)


Kommentarer
Sanna säger:

hej !



Allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

2010-04-25 | 23:41:53
Bloggadress: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback