Hallå alla glada

Idag var det en kort jobbdag för mig minsann. Endast 4h, så det var rätt skönt. En hel del att göra dock då flera flyg blev inställda pga den tjocka jävla dimman som envisas med att vara här jämt och ständigt. Sen var det lite mer drama också. Haha. En puckad italienare som inte fattar hur det funkar att flyga med Ryanair blev sur när jag sa att han inte fick flyga om han inte hade boardingkortet, upp på bandet skulle han minsann och tillslut fick securitas komma och föra bort honom. Pucko.

Och jaa resten av dagen har varit seg. Har bara kollat på tv eller suttit vid datorn och även ätit lite. Lite krångligt att fixa mat när man varken har grytor eller mikro eller nånting dock.. Men lite lyckades jag göra iordning iaf. Nej nu ska jag ta och glo på ett avsnitt av Bella&Tyra-show! ;D

Kommentarer
Michelle [michellepaine.blogg.se] säger:

Hej! :)

Skulle du vilja byta bloglovin-följ med mig? Skulle behöva mera bloglovin-följare så att mer hittar mina fototävlingar.



Kram, Michelle!

2010-04-10 | 10:03:59
Bloggadress: http://michellepaine.blogg.se/
moa säger:

snygg blogg!

2010-04-10 | 11:21:23
Bloggadress: http://mooaandersoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback