Holder meg i skinnet, og griper tak i dagen min

Ja Karpe Diem som sjunger raden ovanför är faktiskt rätt bra, så ni vet.

Dagen har annars bestått av jobb, där var det lugnt som vanligt. Sen iväg till Moss igen och banken där jag nu äntligen fått ett konto, så nu kan jag få lööön! Handlade lite och så också när vi ändå var i Moss.

Resten av dagen har det inte hänt mycket. Ätit, kollat på tv och sådär bara. Måste ta tag i den där sista utbildningen också.. Blä, dom är ju så tråkiga. Bara massa att läsa och sen test och skit.

Och sist men inte minst, sök på remi gaillard på youtube! Haha, snigeln och kängurun och flera andra är så sjukt roliga!


Kommentarer
Isabelle säger:

Haha, jag har kollat igenom många av hans filmer nu.. Den när han är känguru tycker jag var roligast.. Men alla filmerna var ju jätterolig!



Mvh Isabelle

2010-04-29 | 17:18:16
Bloggadress: http://www.isabellees.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback