Idag har jag cyklat!

För första gången i år tror jag faktiskt. Jag och Alina tog oss en tur för att kolla hur lång tid det tar att cykla till flygplatsen, och det gick snabbare än vi trodde faktiskt. Iofs så susade vi fram med ljudets hastighet nästan, så inte så konstigt att det gick fort. Tog även en tur i lilla samhället här för att  se vad som finns, och ja, det var ju inte mycket.

Cyklade även till kyrkan här i Rygge eftersom att vi inte hade något bättre för oss. Dock var det en massa uppförsbackar så vi var helt slut när vi kom fram, otränade som vi är.. Haha. Tur att dom var snälla och gav oss vatten där iaf!

Och jaa, nu sitter jag här framför tv:n och glor på något danskt matprogram. Trevligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback