Jag känner mig som en jävla 50 öring!

Tjing tjång. Sitter nu och äter toblerone och är glad efter en trevlig utekväll med Anna panna! Vi var hos henne först och drack vin och åt ost, kex, vindruvor och jordgubbar och pratade. Var riktigt mysigt! Och riktigt gott för den delen, åt så jag hade ont i magen och luktade ost. Hääärligt.

På mastis var det ganska tomt och inga vi kände, så det var rätt tråkigt till en början. Men ett gäng otterbäckare (?) räddade verkligen vår kväll! Haha härligare grabbar får man nog leta efter, skrattade så jag hade ont i käkarna. Är det någon annan som visste att det finns ett uteställe som heter Björnes Magasin? Haha dit ska vi i sommar iaf!

-Jag känner mig som en jävla femtioöring..
-Men.. Du är ju fan pung!

Låter inte så kul när man skriver det kanske, men det var det när man var där iaf! :)


Kommentarer
Louise säger:

Hehe, klart du får! Bara att du kommer förbi och hämtar den :)

2010-04-18 | 16:50:34
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/
Anna säger:

hahahahaha sitter här och skrattar för mig själv när ja tänker på dom sär galenpannorna!! ;D

2010-04-19 | 13:34:02
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback