Kontraktskrivning

Sitter här och känner mig lite ensam i rummet på vandrarhemmet. Man blir ju så van vid att alltid ha någon i närheten när vi bor så trångt, men för stunden är det bara jag här.

Idag har vi iaf varit iväg och skrivit på kontraktet för lägenheten som vi förhoppningsvis kan flytta in i imorgon! Ska bli så skönt att äntligen få den! Sen var vi även och handlade på Ica Maxi. Det var sjukt mycket billigare att handla där än på t.ex Kiwi och andra kedjor här. Dock ligger det ju ganska långt bort. Men nu har vi fyllt på med lite mat iaf!

Och jaa, vad ska jag göra resten av dagen då innan Alina och A-S kommer tillbaka? Hm.. Blir nog att glo på lite tv-program och så tror jag.

Ha de!

Kommentarer
Michelle - Fototävling pågår! säger:

Hej!

Skulle du vilja vara med i min fototävling med temat vårkänslor? x)



Kram, Michelle

2010-04-06 | 16:27:23
Bloggadress: http://michellepaine.blogg.se/
E M M A säger:

Jättefin blogg! :] Kolla in min oxå?

2010-04-06 | 19:48:28
Bloggadress: http://emmafreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback