Långfredagen

Igår efter att jag jobbat och efter att mamma och pappa kommit och flyttat in en massa möbler i lägenheten så satte vi oss i bilen och åkte hem mot lilla Kristinehamn. Väl framme så hämtade jag först ut paketet från Ellos och sen åkte jag och myste med min älskling. Efter ungefär 20min hade vi somnat. Haha, så jäkla trötta båda två så det var riktigt skönt att ta en liten tupplur.

Idag har vi bara varit sega här hemma, handlat, lagat supergod mat och sen gick jag till Louise där även Malin, Madde, Linnéa och A-S var. Åt en massa godis och pratade bara, så mysigt och trevligt så att träffa alla igen! Och nu är jag hos min älskling igen och ska kolla på film! :)


Kommentarer
Frida säger:

Glad påsk! :)

2010-04-03 | 13:41:11
Bloggadress: http://snelponyhest.blogg.se/
Anonym säger:

Skräll att det är jag som sitter med godisskålen!

Men det var en riktigt kul kväll! Även om magen smärtar idag efter allt godis igår! xD

2010-04-03 | 14:03:43
Bloggadress: http://linneahassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback