Mååååndag

God middag! Är helt sjukt trött just nu, har bara sovit ett fåtal timmar och vaknade flera gånger under natten. Jobbigt! Sen var det ingen som jag kunde åka med till jobbet och det går inga bussar eller tåg så tidigt, så jag var tvungen att åka taxi dit också. Verkligen superbilligt.. Blä. Tur att man tjänar ganska bra på röda dagar iaf!

Men tillbaks till vandrarhemmet kom jag gratis iaf. Tänkte att jag skulle gå till tågstationen i rygge, men en man i 40-års åldern stannade och plockade upp mig för att han tyckte så synd om mig som gick. Haha, en trevlig karlskoging som skjutsade mig hit och pratade hela vägen! Så trevligt så :P Och så kom jag ju hem 1½h tidigare än vad jag gjort med tåget, inte fel det inte.

Nu ska jag ta och göra Alina sällskap i köket och fixa lite mat, är hur hungrig som helst! Har ju inte ätit något sen frukosten vid halv 4 inatt.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback