Måndag 12 april

Godmorgon! Tro det eller ej, men jag har faktiskt varit vaken sen 07.20 imorse. Vaknade faktiskt av mig själv t.om. Kan iofs bero på att jag sov ett x antal timmar igår eftermiddag.. Skönt har det iaf varit att kunna göra sig iordning nu på morgonen utan att stressa. Har ätit frukost och kollat på tv och även bokat bussbiljett hem imorgon. 13.00 går bussen från Oslo, ska bli skönt att komma hem ett par dagar faktiskt :)

Och nu sitter jag bara i mina fina jobbkläder och ska nog ta och fixa lite att äta innan jag tar min cykel och trampar iväg till jobbet lite senare. Är en lååång jobbdag som väntar, så får hoppas att tiden går fort idag.


Kommentarer
Anna säger:

Kunde inte svara på ditt sms för jag har 0 kr på mobilen nu. Men aa ja behöver inget. Har tre burkar hemma ;) Härligt att du kommer hem imorgon! Du kan väl höra av dig när du har kommit hem? :)

2010-04-12 | 21:16:31
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback