Middagslur

Hallå hallå. Söndag idag då, och nu är helgen snart över. Inte för att det känns som att det varit nån helg eftersom att jag gått upp vid 03.00 båda dagarna och jobbat. Men det är väll bara att tänka på pengarna! Imorgon börjar jag iaf lite senare, skönt skönt.

Och jaa den här dagen har jag väll inte hunnit göra så mycket. Slutade vid 12.30 och åkte hem och åt och så. Vid 3 tänkte jag att jag skulle sova en timme eftersom att jag var så trött, så jag satte på alarm, la mig och sov och vaknade igen vid 20.45 av att jag fick sms.. Bra gjort emma, verkligen. Nu lär det ju inte bli lätt att somna ikväll. Men men.

Nej nu ska jag inte skriva något mer ointressant. Ha en bra kväll alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback