souls are captured, dreams are stolen

Ja varken idag eller igår har det hänt så supermycket. Har bara sovit länge och kollat på tv och suttit vid datorn. Men igår blev det iaf en hyfsat lång promenad med Anna och sen lite chill och kollandes på gamla kort. Så trevligt så. Och idag hängde jag med ovan nämnda person till stan där hon köpte två superfina klänningar, jag vill också köpa kläder.. Sen även ikväll blev det lite chill framför tvn.

När babe kom hem så blev det att äta pizzaaaa, så sjukt gott eftersom att jag var ordentligt hungrig. Och jaa nu blir det väll att sova om en liten stund antar jag.


Bara för att vi är så jääävla snygga. Höhö. Och yes, hon är allt naken Anna ;)


Kommentarer
Anna säger:

hahahaha

2010-04-23 | 15:45:19
Bloggadress: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback