Tillbaks i Noooorge

Nu är jag tillbaks i Norge igen. Bussen gick vid 14.45 idag och vid 8 ikväll var jag framme i Moss. Har bara ätit lite och så och ska alldeles strax ta och sova, börjar ju vid 04.30 imorgon..

Dagen har annars varit så trevlig så! Vaknade upp i famnen av min älskling, och bättre start än så på dagen kan man nog inte få. Sen åkte vi och handlade, packade lite hemma hos mig och efter det mötte jag Malin, Anna och Madde på Charlies där vi köpte käk och satte oss sedan i hamnen i solen och åt. Sjukt gott var det.

Dock var det inte alls lika kul att säga hej då till min älsklingsplutt, hatar det verkligen! Ungefär 1½ vecka kvar tills vi ses igen och för mig är det lååång tid. Jobbigt..


Snodde bilden av Maaaalin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback