Underbara dag

Gud vad underbart det är med vår! Så fort jag slängt i mig frukost och klätt mig imorse så traskade jag hem till pappa där jag satt ute i solen och läste i andra Twilight-boken i två timmar. Fick allt lite färg både i ansiktet och på bröstet. Sen ringde Anna så då gick jag och mötte henne. Köpte med oss kaffe och muffins och satte oss vid vattnet och pratade och hade det så trevligt så.

Köpte även lite marknadsnougat på marken och handlade lite mat på coop innan vi skiljdes åt. Och nu sitter jag här och ska börja med maten om ett tag så att det är klart när babe kommer hem (är jag inte bara världens bästa flickvän ibland? ;D ). Måste även göra en utbildning på datorn som jobbet kräver att man ska ha gjort, tråkigt nog.. Så det ska jag sätta igång med nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback