Club Norport

Herregud, karatefylla at the swedes blev det verkligen igår. En hel del från jobbet kom hit och röjde loss, och det var riktigt kul verkligen! Vardagsrummet och soffan fick agera dansgolv och golvet var som en stor pool, helt galet vad mycket öl och drinkar som hamnade där istället för i munnen. Stinker fortfarande en hel del, äckligt nog.

Var mindre kul att gå upp imorse och sätta fötterna i en ölpöl och behöva cykla iväg till jobbet efter alldeles för lite sömn. Dessutom var det verkligen kaos på jobbet idag med ett fucked up system som inte ville checka in folk och aplånga köer och bara bläää. Men hem kom jag tillslut.

Blev inte många bilder igår, men här är de få jag tog iaf! :)


Kommentarer
Nina säger:

veckans blogg på min blogg nu, Delta gärna. Vinnaren slumpas fram så du kan anmäla dig hur många gånger du vill :)



Om du inte tar emot reklam ursäktar jag mig och då kan du ta bort kommentaren!

2010-08-09 | 15:39:48
Bloggadress: http://earthangel.blogg.se/
Lina Holgersson säger:

Just nu har jag två superbra tävlingar uppe på min blogg. Tänkte om du var intresserad. En kan du vinna valfri hårförlängning och en kan du vinna snygga underkläder.

Har även rabattkoder mm om du är intresserad av lite billigare shopping ;)

Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt!

l

2010-08-09 | 18:18:17
Bloggadress: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback