Hard work work

Jag är helt slut både fysiskt och psykiskt efter denna dag på jobbet. Kaos, kaos, kaos beskriver den nog rätt bra. Har sprungit fram och tillbaka i incheck som en galning, och nu ikväll satt jag helt själv både på Norwegian och Ryanair. Inte underlättar det jobbet heller när alla inrikespassagerare envisas med att komma några få minuter innan flighten stänger eller 3 min efter. Idioter. Se till att komma i tid så kanske du hinner med flyget??

Nu ska jag bara ta och dricka lite te och varva ner lite innan jag tar och kryper ner i sängen. Ska bli så skönt att vara ledig imorgon! :)


Kommentarer
SHOPPING säger:

TJEJMODE KLÄDSTYLE SMINK & HÅR & MOBILER

2010-08-02 | 00:09:34
Bloggadress: http://fyndaoshoppatillnettopriser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback