Trött trött trött

Efter att bara ha fått 2-3h sömn så cyklade jag iväg till jobbet vid 04.30 imorse och kom inte hem förens halv 4 på eftermiddagen. Blev lite mer än 10h jobb idag alltså, och jag var så sjukt trött hela tiden så jag trodde jag skulle svimma. Så direkt när jag kom hem blev det att sova några timmar.

Sen blev det en snabb dusch innan Isabell kom hit och sa hejdå innan hon flyttar hem imorgon, trist.. Får hoppas att vi kan ses igen! Efter det har jag gjort lite färskpotatis och lax och ätit framför Morgan Pålsson - Världsreporter, kul film faktiskt :)

Men nu måste jag ta och sova igen, börjar 04.30 imorn, inte kul.


Kommentarer
Anonym säger:

....och så toapapper

2010-08-14 | 23:21:26
jasmine säger:

har veckans bloggg tävling,var med & tävla !;D

direkt till inlägget ; http://jaaasminel.blogg.se/2010/august/100814-tavling.html

2010-08-15 | 11:44:22
Bloggadress: http://jaaasminel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback