29 augusti 2010

Slängde ihop en kyckling- och pastagratäng med champinjoner och lite annat i förut, och den blev rätt god måste jag säga. Är dock förkyld så vet egentligen inte om den smakade så gott, men den ser god ut iaf. Matlådor i en vecka har jag också, greeeat. Så att ni vet alltså.

Beställde förresten lite nya böcker förut idag, har nämligen läst ut alla jag beställde sist. Så länge vi båda andas, Dyngkåt och hur helig som helst och Snabba Cash blev det denna gång. Har bara hört bra om allihop, så det ska bli kul att läsa! Cant wai't! Nej nu ska jag försöka koncentrera mig lite på filmen på tv, ciao!

Så länge vi båda andasDyngkåt och hur helig som helstSnabba cash


Kommentarer
issa - rappare och låtskrivare säger:

dem böckerna är bra allihopa!!:D så där gjorde du en bra beställning:D

2010-08-30 | 15:12:26
Bloggadress: http://issabellek.blogg.se/
sara säger:

det där verkar definitivt som en lyckad beställning! man blev ju nästan lite avis :)

2010-09-01 | 17:44:19
Bloggadress: http://saraling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback