Chokladkalender skare va

Jag kommer aldrig växa ifrån det här med chokladkalendrar. När vi barn i familjen var mindre fick vi alltid en chokladkalender var varje år av mormor, men nu är vi för stora för det.. Pfft, inte jag iaf. Så jag har allt införskaffat mig en själv i år. Och idag var det dags att öppna första luckan minsann, mumma.

Helt galet att det redan är 1a december förresten, hallå, december liksom?! Vart tog året vägen? Har gått gaaaaalet fort. Men det har varit ett bra år! 7 månader i norge och ett flertal resor lite här och var i europa. Men nästa år ska minsann bli ännu bättre! :)


Kommentarer
Chrissie säger:

Det är ju en självklarhet att ha en chokladkalender under december :)

2010-12-02 | 18:48:54
Bloggadress: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback