Te är grejen nu på vintern

Saaaaatan vad kallt det är ute! Helt galet kallt! Nu längtar jag mer än nånsin till asien och komma bort från den här förbannade jävla vintern.. Jag är så långt ifrån vinterälskande man kan bli. Tummen ner för vintern.

Kvällen har iaf spenderats med en kopp te och muffins hemma hos Anna, sen en stund hemma hos Silja och ännu en kopp te där och efter det for vi till The Pub en liten stund. Nu är jag hemma igen och värmer fötterna och funderar på om jag ska orka ta mig ut till köket för ännu en kopp värmande te. Jo, så får det nog bli. Ciao!


49 dagar kvar.. Hoppas jag inte dör av kylan innan det.


Kommentarer
linda säger:

2010-12-04 | 18:21:16
Bloggadress: http://lindshe.blogg.se/
linda säger:

Hej :) Tänkte bara tipsa om en tävling jag har i min blogg just nu där man kan vinna ett presentkort på 300:- ! Perfekt att ge bort som julklapp, eller vara lite ego och behålla själv! =)



Om du inte är intresserad ber om jag om ursäkt för detta inlägg och önskar dig en fortsatt trevlig helg :)



Kram!

2010-12-04 | 18:21:28
Bloggadress: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback