Fredag

Äntligen helg!! Har längtat efter att klockan skulle slå 20.15 idag hur länge som helst! Ska bli otroligt skönt att vara ledig i två dagar faktiskt.

Ikväll var det iaf tänkt att Sofia och jag och kanske nån mer eller så skulle fira lite och kolla på Henkes band som spelar i Karlskoga, men biljetter har vi inte köpt några och jaa tillslut blev det inget, lite trist. Men det får bli nån annan dag istället! Men dagen blev iaf lite muntrare när jag fick en Double Decker (nån chokladgrej från skottland) utav Madde, you made my day! Så otroligt gott så ni anar inte. Och den fisen ska åka dit nu en vecka, vem ska då underhålla mig på jobbet när alla andra bara slutat? :( Stackars mig.

Men nu tjatar älskling om att han ska få datorn, så bäst att låta honom använda den. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback